onsdag 22 september 2010

Solskeeeeen

Heej!! ååh så länge sen det var sen jag uppdaterade men jag har bara inte haft lust.... Så är det med det hahah! men... Tänkte berätta vad jag gjort under senaste dagarna iaf :) igår lunchade jag på NK, jätte god mat!!
Sen så har jag varit och strosat igenom halva stan, för att shoppa....men som alltid så hittar man ju aldrig när man har med. Sig pengar, vilket är så typiskt! Irriterande!
Igår kväll var jag hos min bästa vän och tittade på idol, visst det kanske är liiiiite uttjatad men jag har ju tänkt söka nästa år så för mig är idol helt okej!
Som ni kanske märkt sp har Sthlm stad börjat gå mot hösten dessvärre....
Regn, kallt och dt röd-orangea löven... Att mötas av spöregn en morgon utanför fönstret är den värsta utsikten någonsin! Att veta att man har orientering samma dag i skogen får en inte att må bättre...men tur att den lektionen var inställd så jag slutade extra tidigt, vilket kan kompensera det dåliga vädret... Men idag hörni!!! Solskeeen, sol och värme! En bra start på dagen är att mötas av sol utanför! Okej tror jag ska vara lite social nu med Mina vänner! svenska sen slutar vi!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar