lördag 19 juni 2010

BRÖLLOP


Hej hörni!
Dagen har gått segt idag, vaknade rätt sent och unnade mig en stor frukost i frukter av olika sorter, och lite jordgubbar. Inte så dåligt med jordgubbar och frukt-tallrik till frukost? MUMS!

Ni har säkert inte missat det stora med dagen idag! BRÖLLOPET? Jag måste säga att det är helt ofattbart hur tv kanalerna kunnat fylla en hel dags-sändning med bara en massa bröllops-yra.
Jag satte mig iallafall bänkad framför tvn och lyssnade till snacket av det blivande brudparet. Redan vid halv fyra eller så så stog dem i kyrkan och sa "JA!". Jag tror flera av er, och även publiken i kyrkan hade svårt att hålla tårarna tillbaks eller att inte bli rörda.
Sen deras långa väg i vagnen, vasaordern ja det hela var bara för vackert. Kärleken yrade i luften och man märkte klart hur lyckliga de båda var för att ha funnit varandra.

Sedan var det ju middag i slottet, och vilka fina tal det sades. Det som de flesta verkligen berördes av var nog Prins Daniel Westlings(jaa han är ju prins nu.. haha) tal till sin hustru Victoria. Vilka vackra ord det sades just då. Den fantastiska historien om att leva ifrån varandra, hur Victoria gjort 30 brev i en låda en för var dag.. Allt satt bara så perfekt! Man såg hur tagen Victoria blev. dessutom så hade dem ju tur med vädret, det hade lovats regn och moln men solen dök fram.

Vad tyckte ni om bröllopet/det nyblivna paret/klänningen eller vad som helst?
Jag tycker det hela som jag sade satt perfa! Grym tårta, klänning... hahah ja och mycket mer!


Ha det bra så länge, LOVE
Och glöm inte...


STÖRST AV ALLT ÄR KÄRLEKEN!
ETT STORT GRATTIS TILL VICTORIA OCH DANIEL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar