fredag 18 juni 2010

Sämst uppdatering!

Jag vet, jag vet detta måste vara den sämsta uppdateringen! Men ärligt talat så ahr jag bara inte haft tid och heller inte haft lust. Jag har inte orkat. Men nu tänkte jag snappa upp det igen.
Jag har så himla mycket att berätta vilket jag har velat göra!!
I tisdags(8 juni) så var jag på WHITNEY HOUSTONS konsert! GRYMT! Ni har säkert hört hur mycket tidningarna kritiserat henne, men i STHLM så var hon GRYMT BRA! Redan i början då det laddades med Moto-boy och en amerikansk sångare från Texas. Sen när hon klev ut på scenen efter en lång film med snuttar av henne, hennes karriär så blev publiken galna. Ni skulle ha sett mig, jag stod och skrek, klappade händerna hysterisk( eller jaa.... precis som alla andra på parketten) och de andra. Jag satt och sjöng med för fullt i varenda låt, dansade, hoppade, skrek och log hela kvällen. SÅ när jag äntligen kom hem så hade jag blivit hes.. haha men jag kunde inte motstå att sjunga med!
Med tanke på att jag så ofta sjunger just power-ballader, och Whitney har varit en så enorm inspiration, så var det nästan som en dröm att se henne på så nära håll! Jag får redan rysningar nu när jag tänker på hennes underbara röst! <3

Underbara WHITNEY :)

I Torsdags: Balen med min årskurs. En bal är nog något man länge kommer minnas. Alla var snyggt uppklädda i färgglada klänningar, höga klackar och så mycket mer. Riktigt trevlig kväll!

I fredags: Jag gick äntligen ut sista året i grundskolan! Äntligen, men som jag trorr så var det såklart mycket tårar och kramar. Redan innan vi fick gå upp på scen och sjunga våra sista sånger någonsin så föll tårarna på alla, och efter allt. Det var 'hejdån' hit och dit, tårarna kunde inte stoppa, usch. Vilket jobbigt farväl och tungt att säga hejdå till alla vänner man skrattat med, gått igenom lätta och svåra tider med, gjort läxor med, umgåtts med. Men samtidigt... Det är inte slutet av boken utan slutet av kapitlet.


Hörni, imorgon är det dags... det som det snackats kring i ja ca 2 eller fler månader. Som tidningarna fyllt med varenda dag, det finns på tallrikar,muggar,nyckelringar,vykort,burkar,kaffe,choklad..... jaa listan kan göras lång. DET är Kronprinsessans och Daniels bröllop! Jag är inte så "inne i det hela" men det är ju aldrig tråkigt att se på bröllop, speciellt inte något så stort och speciellt. Men jag kommer nog inte gå upp extra tidigt ( fem i åtta på morgonen tror jag börjar sändningarna) men brölloper kommer jag säkert se på. Att gå ut och trängas med turister och andra är ingen idé.

Ska ni kolla?

Ha det bra så länge! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar