tisdag 1 juni 2010

Nedräkningen har börjat...

Bara några fåtal dagar kvar innan sommarlovet! SOm man gått och längtat efter i jaa snart redan ett år haha...
Vissa skolor i stockholm hade utspring idag hörde jagm dock hördes det inga studentflak med överlyckliga studenter och pumpande musik ur flaken. Men det kommer under veckan garanterat!

Jag minns när man var liten satt i en park med kompisarna och såg de stora studentflaken åka förbi, så satt vi där vid vägen och vinkade till studenterna glatt och så pratade vi om att "sådär ska jag också åka när jag är stor!!" och nu är det inte så lång tid kvar heller!!

Det är något speciellt de sista dagarna i skolan som man aldrig mer kommer se efter sommaren, det känns lite overkligt att om några dagar så säger vi "ett sista farväl" sjunger våra sista sånger tillsammans, imorgon har vi sista idrottslektionen. Sorgligt sorgligt, men samtidigt så är det ju ett lååångt lov som väntar med sol, bad, glassar, kompisar och så mycket mer!
Nu ska jag inte sitta och klaga om det ena och det andra haha.
Dagen var lugn, eftersom allt är klart i skolan så innebär de flesta lektioner långa filmer att titta på!

Tre dagar kvar tills jag drar till GBG! Samling halv sju på morgonen, det är ju typ de flesta går upp för att dra till skolan! Innebär en tidigt morgon... fem på morgonen.. SUPER... eller inte! Men jag tror att ta sig upp en sådan morgon då man vet att man ska få spendera dagen med sina vänner på Liseberg i GBG så blir det nog inte så jobbigt. Ser verkligen fram emot det... Dock kommer jag inte kunna blogga därifrån, jag försökte göra ett inlägg via mobilen idag men det gick dessväre inte lika bra... Ni får ha det bra så länge!

PUSS<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar