måndag 31 maj 2010

Måndag

Idag har jag i princip knappt gjort något. Eftersom vissa lärare inte var i skolan idag så slutade vi tidigare eller så satt vi bara och softade i klassrummet.
Imorgon bitti väntar en härlig sovmorgon!

Okej, det är inte dit jag ville komma utan bland annat at NU ÄR SISTA UPPSATSEN innan sommarlovet inlämnad! Jag sjrev klart den äntligen igår kväll och lämnade in den idag! Otroligt skönt, men det känns ändå på något sätt tomt att inte ha något att studera.. Aja nog med det! Nu till den stora nyheten.... Det är nämligen så att på fredag drar jag till goa GÖTEBORG! Det blir sista saken vi gör tillsammans med klassen innan avskedet typ. Ska bli otroligt roligt, vi ska besöka Liseberg samma dag (vilket är min älsklings nöjespark i Sverige..) haha!) SKa bli grymt roligt! Så fredag som annars innebär lugnt och nästan ledigt innebär nu TIDIG morgon!

Vad har ni för planer?

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar