fredag 21 maj 2010

Bal och skolavslutningsklänningen!

Äntligen!! Nu har jag äntligen köpt mina klänningar! Jag gick ut med knappt några förväntningar, och var ganska säker på att äsch jag hittar väl säkert någon på H&M eller någon annan butik eller kanske inte någon alls? Men kan ni tro, jag fick tag på både balklänningen och skolavslutningsklänningen!

Jag som alltid varit ute i sista minuten.... och ni vet följden... det blir inte så bra? Eller i efterhand så kanske man sitter och skrattar åt hur man gick klädd. Men jag är sååå säker på at jag nästa år kommer sitta och le och tänka " vad söt klänning!".

För at ens få tag på mina klänningar så var jag tvungen att ge mig ut på Östermalm, jaa det var där jag hittade dem. Balklänningen 'r mer vacker svart och vit med något fint i midjan och skolavsalutningsklänningen är gjord av spets ( jag kan ladda upp bilder senare på dem). Jag är verkligen hur nöjd som helst.
Jag köpte också den efterlängtade mjukisdressen som jag varit på jakt efter i veckor. Marinblå var färgen. Riktigt snygg :) Så nu sitter jag och myser i den.

Nu ska jag dra ned till en kompis, så vi hörs senare! :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar