lördag 22 maj 2010

Sommar på hög nivå

Sommar på hög nivå vart det idag! Jag kliver ut på gatan och möts av värsta värmen. Blå himmel, sol och värme. Det är precis det här jag har suttit och tjatat om i jaa... sju månader typ. Men jag antar väl att dessa sju månader är värt att vänta för dessa kommande fyra eller tre månaderna av sommar!
Dessutom så är det ju inte alls mycket kvar till skolavslutningar och så, kan inte fatta att det bara är kvar typ två veckor :) Sen är det två månaders sola, bada,grilla, kompisar och allt det andra som hör till till sommaren!

Förra året så spenderade jag sommaren utomlands med en kompis. Vi hade GRYMT roligt, det blev stranden varje dag, jag sov över hos dem, vi satt ute i solen varje morgon och åt frukost innan vi tog bussen till stranden, det blev lunch vid stranden, glassar, grillning vid kvälssolen ute.Jag älskade det! Det måste seriöst varit en utav de bästa sommrarna. Vad vi fick skratta den sommaren, det var så mycket som hände. Jag skulle vilja spola tillbaks tiden till just då. För det var verkligen himla kul! Vilken tur man har att bli omgiven av sådana underbara männsikor.

Jaa det är just henne jag ska till om ca en timme och äta middag, kolla på en film.

Ni får ha det underbart!

PS: Lägger in ett klipp/sång som är en utav mina favoriter just nu: Alejandro - Lady Gaga Ds.



PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar