torsdag 13 maj 2010

Härlig Torsdag

Fyra dagars helg, kan man begära något mer? Hur skönt är det inte att få slippa tidiga morgonar, långa dagar och trötta kvällar? jo, helt underbart!

Torsdag idag, skönt med lite extra helg, känner verkligen att det behövdes med lite vilodagar, händer så mycket överallt, och att hela tiden få nya datum till prov efter prov får en inte att känna sig så "avkopplad".

Idag så tänkte jag gå och kolla bal och skolavslutningsklänning. Varje år har jag varit så sent ute och det resulterat till att jag inte blivit så nöjd med min klänning, när jag blickar tillbaks på den jag hade förra året så kan jag bara skratta. Hur kunde jag ha på mig något sådant? Eller klänningen året innan? Oj oj oj ändring på det! Att gå ut sista året är speciellt, så att slarva med val av klänning har man inte råd med.
Så dags att hitta klänningar.

Utöver klänningar så kan man ju inte sluta att bli frestad av de snygga sommarkläderna, har hittat ett drös av kläder, bikinis, skor, jackor som jag bara sitter och suktar efter.



Här är några av de plagg och accecoarer som jag skulle vilja ha!
Några av klänningarna som jag tittat på, dock är kanske mer än hälften av dessa bara vanliga sommarklänningar, inte bal.
Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar