lördag 22 maj 2010

Härlig lördagskväll

Ikväll har jag spenderat tiden med en god vän, vi satt och åt lite i början sen rörde vi oss mot vardagsrummet och njöt utav underhållningen "sommarkrysset". Lite lill-gamla fick vi nog vara ikväll och ja skrika ut det rätta svaret efter några ledtrådar. Inte vet jag om man ska kalla det för "lill-gammalt" men jag tänkte personer i äldre ålder sitta med korsord och lösa med ett par glasögon alldeles för långt ned... okej nu spårar det ut helt här...
Sen så tittade vi på "27 dresses" som jag har velat se sen den i stortsett kom ut i videobutikerna. Fråga inte varför jag inte bara gått och lånat den. (haha?)
Vi hade riktigt roligt, lite cola och choklad kan vara så lite men göra så mycket. En lyckad kväll helt enkelt!

Jaa, det är rätt så sent på kvällen nu men jag tänker redan på morgondagen. Jag har en hel del att göra, bland annat massor av skolarbeten, hinna skaffa present, ta en tur till gymmet.. Allt innan klockan fyra har jag bestämt. Vi får se hur det går med en planen men förhoppningsvis så funkar det.
Jag har en uppsats i musk att göra bl.a. som jag bara vill ha gjort, den har legat och stört mina tankar hela veckan "
utdrag av mina tankar under veckan: -" Kanske ska ta och ringa henne sen och snacka om helgen... Juste musikuppsatsen den hann jag ju inte klart med....".......... " Vad härligt, äntligen fredag! Dags för lite avkoppling efter en så stressig vecka*5 sek senare* eller nja kanske inte så.. musikuppsatsen" eller så kan det ha sett ut såhär " Vad härligt med sommarväder, nya klänningar.... Jag är så himla glad över dem, lockigt hår ska jag nog ha til den klänningen.. juste skorna också..........*10 sek senare* Undra var jag kan få tag på mycket information om R'n'B?"

Jaa... den där dumma uppsatsen har varit och stört jämnt! Men imorgon så ska jag få den klar och äntligen få slänga den tanken. (!)


Jaa hörni.... Inte så mycket mer tror jag. Imorgon ska det ju regna och då siter jag hemma och får lite arbete gjort. Super! Så slipper jag sitta inne och fantisera om vädret ute(om det nu ahde varit riktigt sommarväder).

Hörni! Jag måste få fråga en sak! Om någon av er vet så kan ni väl vara så gulliga att kommentera svaret? :)
Jo jag har länge sett den här baseball-jackan med bokstaven "H" på. Jag her letat runt överallt... Vet NI var jag skulle kunna få tag på den?

Ni får ha det bra!
PUSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar