torsdag 13 maj 2010

Inget nytt

Jaa som rubriken säger "inget nytt". Det har inte hänt så mycket, jag orkade inte att pallra mig upp och gå ut och leta efter den rätta klänningen när det skulle regna och mer regn verkade bli. Men nästa vecka så blir det väl förhoppningsvis finare väder.

Jag bestämde mig att stanna hemma och vila istället, det behövdes. Att bara kunna sitta ner o inte känna en sådan stor press över allt och lite till känns som en otrolig lättnad, men nu så får det mig inte att må bättre att tänka att jag ska göra klart 2 redovisningar och en "mini-uppsats" imorgon. Det länar sig att göra klart arbeten i tid, så slipper man "sista-minuten-stressen".

Nu i efterhand så märkte jag ett sms från en kompis, vi hade tänkt gå på bio idag men det blev inget av hon vilade upp sig och jag. Får bli en annan helg.


Vad ska ni göra i helgen?

Någon som ska till Gröna Lund? Vad jag skulle vilja gå dit och åka attraktionerna förfullt som varje år men det får bli senare i sommar, annars så åker jag ju till Liseberg snart och det är inte sämre det! Så himla kul man kan ha där! Berg-ochdalbanor i alla möjliga former, höjder och typer! Rekomenderar verkligen att åka dit.

Ni får ha det så bra så länge!




Kram <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar