tisdag 25 maj 2010

Tre saker på en dag, snart är det slut!

Jaa ni, ni vet hur jag har haft det säkert... eller inte haha?
Jag har haft enormt mycket att göra under dessa dagar, den där rnb uppsatsen, ett komplicerat tal på engelska, öva på redovinsing och till ett stort spanska prov. Jag kan knappt fatta att allt det här går att göra på en gång(!)
Igår satt jag super stressad över mitt tal till engelskan, jag hann knappt plugga till spanska provet. Men jag gjorde dessa idag ändå! jag kände mig väldigt nöjd också efter provet idag :) Vilket är bra.
Men talet kunde inte genomföras eftersom tiden räckte inte så det får bli imorgon.

Det är bara 13 dagar kvar nu till skolavslutningen! Kan knappt förstå att tiden gått så himla snabbt, jag menar det känns ju som om att förra avslutningen precis varit och som om att det väntar en termin till(!?) Det blir ju både skönt men också ganska sorgligt att sluta. Jag menar en klass som har tillbringat fyra år tillsammans (vissa mer) så blir det ett tungt farväl. Efter alla minnen och skratt och tårar tillsammans! Sen efter sommaren får man nya kompisar. Det är ju alltid lika roligt, men man glömmer ju inte de forna vännerna. Usch usch usch apropå efter augusti, ny skola och så. Vilken betygshets man får! Det känns som ett grovt misslyckande bara man får VG liksom! Målet för mig är ju att verkligen att komma in på mitt första val, annars vet jag INTE VAD?? Usch vad förtvivlad man är, men jag vill ju verkligen kunna gå från avslutningen som världens lyckligaste och vara nöjd och känna sommarlovet! Inte storgråtandes, besviken och ledsen. Men det är man nog ändå lite (med tanke på alla hejdå man får säga till alla nära).

Usch hahah vilket klagoinlägg det blev, sånt har ju inte ni lust att lyssna på Nästa inlägg få jag skärpa till mig mer!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar