tisdag 18 maj 2010

Tisdag

Helt vanlig dag idag, det har inte hänt något nytt.

Jag måste börja med att säga Aj, Aj och ännu en gång Aj. Vilken smärta jag har fått stå ut med hela dagen eller sen i söndags kan man nog säga.
Jag var på en kompis konfirmation i söndags, och klädde mig passande, lite sådär finklätt. Jag hade på mig höga kilklackar. Det var första gången jag använde dem, men tänkte att äsch plåster är nog ingen idé att ta med sig, jag klarar mig nog. Men hur tror ni att jag mina fötter mår éfter at ha kommit fram, aj aj aj. Sen var det ju bara att pallra sig mot kompisen som skulle ha konfirmationsfest, och att gå hela vägen tillbaks och känna hur skavsåren bara gör ondare efter varje steg... Det är något man måste kämpa med!

Jag tänker inte gå in på detaljer eller så, men jag kan säga er att det ser inte bra ut! Plus att det svider verkligen med skorna på. Så varje dag får jag gå lite haltande eller genom att diskret säga ett "aj....aj...aj" efter varje steg. Hoppas det går över snart!
Tänk vad ett par skor kan orsaka!

Snart måste jag återgå till pluggandet, för att kuna genomföra en briljant redovisning imorgon.


Ha det bra så länge!

1 kommentar:

  1. Sv: Lite snyggt tycker jag att det va. ;) Hon var sjuk fin i långt hår också. :D

    SvaraRadera